  • Data: 2015-09-28 09:25:16
    Temat: Re: VECTRA napiszemy więcej! (c.d)
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 26 września 2015 16:05:35 UTC+2 użytkownik Gotfryd Smolik news
    napisał:

    > Otóż nie powstaje, co usiłowałem wyjaśnić.
    > Pieniądze są wpłacone, leżą "w kasie bankowej" wierzyciela.
    >
    > Tłumaczenie że "nie wie od kogo" nie przejdzie (bo to nie była
    > wpłata na "jakieś" konto, tylko stare "konto dla klienta", które
    > do tego jest czynne).
    > Wierzyciel jeszcze ich nie zaksięgował bo ich nie "znalazł",
    > równie dobrze o nich nie wie, jakby nie zaglądał na to
    > "właściwe" konto, ale je (pieniądze) *MA*.
    > "Postawione do dyspozycji" że tak powiem.
    > Nie ma zmiłuj, wpływ na konto jest równoznaczny z zapłatą,
    > niezaglądanie na swoje konto nie oznacza że dłużnik nie
> [...]
    Dostałem niedawno rachunek za prąd- Energa.
    Załóżmy że również korzystasz z usług Energi
    Wg powyższego jeśli kwotę widniejąca na rachunku wpłacę na Twój nr rachunku w Energi
    to znaczy że opłaciłem swoje zobowiązanie czy nie?