  • Data: 2015-09-28 23:14:18
    Temat: Re: VECTRA napiszemy więcej! (c.d)
    Od: Marsjanin <m...@m...tk> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 28 Sep 2015 12:09:06 +0200, mahe napisał(a):

    > Jak nie będziesz analizować każdej faktury, to nie zauważysz zmian.
    > Czyli taka dogodność jak zlecenie stałe robi się kłopotliwa.

    Gwoli ścisłości: do płatności za media nie stosuje się zleceń stałych, ze
    względu na różne wysokości kolejnych faktur. Można zastosować polecenie
    zapłaty, a to - z tego co wiem - inicjowane jest przez odbiorcę przelewu
    i - czego się domyślam - za każdą zmianą numeru konta jest renegocjowane.
    Być może automatycznie - ale wtedy akurat tym bardziej nie ma mowy o
    pomyłce.

    --
    Pozdrawiam,
    Marsjanin