  • Data: 2015-09-26 14:03:41
    Temat: Re: VECTRA napiszemy więcej! (c.d)
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 26.09.2015 o 08:43, Liwiusz pisze:

    > I to jest właśnie pieniactwo - aby nie zapłacić 45gr zamiast po prostu
    > nie płacić, to jeszcze wydasz na znaczek.

    Pozwól że zacytuję fragment wcześniejszego e-maila Vectry:

    "Nieuregulowanie zaległości spowoduje:
    - naliczenie odsetek ustawowych
    - podjęcie czynności procesowych zmierzających do uzyskania tytułu
    wykonawczego
    - naliczenie kosztów postępowania sądowego oraz kosztów egzekucji

    Informujemy, iż zgodnie z art. 509 i następne Kodeksu Cywilnego Vectra
    nie chodzi S.A. posiada prawo do sprzedaży wymaganej wierzytelności wraz
    z wszystkimi związanymi z nią prawami, w tym prawie do naliczenia odsetek."

    Czuję się zastraszony i tyle. Ty byś spał spokojnie?
    Często wyjeżdżam i jak pewnie wiesz, list polecony z sądu będzie uważany
    za doręczony gdy tymczasem nawet go nie obejrzę.
    Żeby nie być gołosłownym, już raz w ten sposób zostałem skazany na
    grzywnę, więc mogę się spodziewać, że któregoś razu komornik zajmie moje
    konto bankowe albo samochód również bez mojej wiedzy.

    A mnie chodzi tylko o wyjaśnienie sprawy, a to już pracowników Vectry
    zdecydowanie przerasta.

    --
    Wiesiaczek (dziś z DC)

    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach: