  • Data: 2015-09-26 15:55:58
    Temat: Re: VECTRA napiszemy więcej! (c.d)
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 26 Sep 2015, nawrakm wrote:

    > Użytkownik "Gotfryd Smolik news" napisał
    >
    > Dług powstaje od niewpłacania na właściwe konto.

    Otóż nie powstaje, co usiłowałem wyjaśnić.
    Pieniądze są wpłacone, leżą "w kasie bankowej" wierzyciela.

    Tłumaczenie że "nie wie od kogo" nie przejdzie (bo to nie była
    wpłata na "jakieś" konto, tylko stare "konto dla klienta", które
    do tego jest czynne).
    Wierzyciel jeszcze ich nie zaksięgował bo ich nie "znalazł",
    równie dobrze o nich nie wie, jakby nie zaglądał na to
    "właściwe" konto, ale je (pieniądze) *MA*.
    "Postawione do dyspozycji" że tak powiem.
    Nie ma zmiłuj, wpływ na konto jest równoznaczny z zapłatą,
    niezaglądanie na swoje konto nie oznacza że dłużnik nie
    zapłacił.

    pzdr, Gotfryd