  • Data: 2010-10-23 19:28:44
    Temat: Re: VAT 23% a wypowiedzenie umowy z operatorem kom?rkowym
    Od: "pmlb" <b...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ?

    news:Pine.WNT.4.64.1010231757230.2852@quad...

    > A juści, przejęzyczenie!

    > E tam.
    > Zabrania również zwalniania z podatku czegoś co już zostało podatkiem
    > obłożone a nie jest zwolnione "ogólnounijnie", obkładania podatkiem
    > obrotowym czegoś co jest obłożone VATem oraz wyłączania z odliczania
    > czegoś co już do odliczania VAT zostało dopuszczone.
    > I co?
    > I psinco.
    > Premier .pl występuję o "okresowe dopuszczenie nieodliczania VAT
    > od osobówek" - i je dostaje.
    > AFAIR wyłączenie ze zwolnienia z PCC transakcji VATowych dotyczących
> [...]

    To sa zupelnie inne kwestie i sprawy.
    Podatek VAT w UE jest ustalony na maksymalna stawke 25%, by to zmienic
    nalezalo by uzyskac zgode kazdego kraju.
    W UK rok temu rzad Bruna (Labour) obnizyl stawke VAT z 17,5% do 15% na 13
    miesiecy. 15% jak dobrze pamietam to minimalna stawka VAT w UE.
    A tak swoja droga to jest zabawne, Labour czyli po naszemu lewica, obniza
    podatki a konserwatysci z liberalami wlasnie maja zamiar go podniesc:)
    Wyglada na to, ze liberalowie przed wyborami mowia o obnizeniu podatku a po
    wyborach zmieniaja tylko znak przed podatkiem:)) zmiana jest? jest... a ze w
    odwrotna strone... niewazne, powie sie, ze to socjalisci:)))