  • Data: 2010-10-27 07:41:08
    Temat: Re: VAT 23% a wypowiedzenie umowy z operatorem komórkowym
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-10-27 08:09, Maciej Bebenek (news.onet.pl) pisze:

    > No więc wszelkie dywagacje na ten temat są w zasadzie nieaktualne. W
    > ramach prac nad ustawą budżetową dopisuje się do PT art. 61a
    > uściślający, że zmiana ceny jest w takim przypadku konieczna, a operator
    > jest niewinny, więc przysługuje odszkodowanie.

    Co potwierdza jednie moje zdanie, że (gdyby nie ta nowelizacja),
    operator nie miałby prawa podwyższyć cen.

    Jednakże z drugiej strony możliwość rozwiązania umowy bez kary nie
    wynikała tylko z ogólnych przepisów, a z regulaminów promocji. Pamiętam
    jak kilka lat temu miałem jeszcze abonamenty, to każdy regulamin
    promocji miał zapis, że zwyżka ceny uprawnia do rozwiązania umowy bez
    kosztów. Tego nowelizacja przecież nie dotyczy (są to bowiem zapisy
    umowne), dlatego jeśli takie zapisy jeszcze są, uważam, że klient może
    je zastosować.

    --
    Liwiusz