  • Data: 2008-06-12 21:01:04
    Temat: Re: Użyczenie mieszkania a komornik
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "witek" <w...@g...pl.invalid> wrote
    > Wiem wiem. Dziwne ale prawdziwe. Nie ja to wymyśliłem.

    Przecież skoro z ustaleń faktycznych zakłada się, że było to darmowe, a więc
    podatek ma zapłacć ten co dostał usługę za darmo to na jakiej podstawie od
    tej samej transakcji ma płacić usługodawca? Podwójne opodatkowanie? Jaki
    podatek, przecież usługodawca nie miał żadnego przychodu ani pieniężnego ani
    niepieniężnego.Wskaż podstawę, proszę, bo mnie strasznie zaintrygowałeś.