  • Data: 2008-06-12 23:13:55
    Temat: Re: Użyczenie mieszkania a komornik
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    witek pisze:

    > sprawdź zanim coś napiszesz
    >
    > google.com --> podatek od użyczenia

    Coś tam piszą wskazując na ordynację podatkową... Za dnia sobie
    poczytam, i jeśli słusznie prawisz, to będzie "hau-hau" oraz "auuuuu".

    Ale osobiście nie chce mi się wierzyć, że taki debilizm ktoś do
    przepisów wprowadził. Jeszcze ewentualny dochód dla tego, komu użyczono
    - byłbym to w stanie zrozumieć, zwłaszcza gdyby dotyczyło firmy.

    Ale podwójne opodatkowanie? I jeszcze nikt nie zrobił afery?

    Na przyszłość podpieraj się jednak artykułami, bo w takie dziwaczne
    rzeczy to na prawdę ciężko uwierzyć...