eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUżyczenie części mieszkania ne siedzibę firmy przez osobę z II grupy podatkowej › Re: Użyczenie części mieszkania ne sied=?UTF-8?B?PT9VVEYtOD9CP1BUOVZWRVl0T0Q5Q1AxQlVPVlpXUlZsMFQwUTVRMUF4UWxWUFY=?==?UTF-8?B?bHBYVWxac01GUXdVVFZSTVVGNVZtNVNhVkk9Pz09P1VURi04P0I/TW5jd1ZUSXg=?==?UTF-8?B?TUdKc1pIUk5XRTVzVmpCd1dsbFVTbXRoYkUwOVB6MDlQMVZVUmkwNF
  • Data: 2013-08-23 01:16:28
    Temat: Re: Użyczenie części mieszkania ne sied=?UTF-8?B?PT9VVEYtOD9CP1BUOVZWRVl0T0Q5Q1AxQlVPVlpXUlZsMFQwUTVRMUF4UWxWUFY=?==?UTF-8?B?bHBYVWxac01GUXdVVFZSTVVGNVZtNVNhVkk9Pz09P1VURi04P0I/TW5jd1ZUSXg=?==?UTF-8?B?TUdKc1pIUk5XRTVzVmpCd1dsbFVTbXRoYkUwOVB6MDlQMVZVUmkwNF
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2013-08-22, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    [...]

    > Spółkę z o.o.? Tak. Działalność gospodarczą - jak już pisałem -
    > rejestruje się pod adresem zamieszkania, można jako dodatkowe miejsca
    > wykonywania podać dowolne adresy-biura.

    Ale uściślij co rozumiesz pod pojęciem "rejestruje się pod adresem zamieszkania".
    Co wynika z faktu takiej rejestracji, że tak specjalnie to zaznaczasz?

    Bo jak na razie wychodzi mi, że jedynie formularzach podatkowych PIT/VAT posługujemy
    się adresem zamieszkania. Z racji bycia osobą fizyczną.

    W pozostałych przypadkach można spokojnie mieć adres biura.
    I to jako *główne* miejsce prowadzenia d.g. jak również jako adres
    korespondencyjny dla urzędów, tudzież miejsce przechowywania ksiag.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl