    Date: Fri, 23 Aug 2013 07:30:55 +0200
    From: m <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Użyczenie części mieszkania ne sie
    <kv4rj7$bnm$1@node2.news.atman.pl> <kv4rl8$2gj$1@node1.news.atman.pl>
    <5215f34a$0$1446$65785112@news.neostrada.pl>
    <kv4s87$34a$1@node1.news.atman.pl> <kv4t2t$440$1@node1.news.atman.pl>
    <kv4tcc$dek$1@node2.news.atman.pl>
    <5215fa4e$0$1455$65785112@news.neostrada.pl>
    <kv4u6v$52n$3@node1.news.atman.pl> <kv4v4b$67d$1@node1.news.atman.pl>
    <kv4ver$6he$1@node1.news.atman.pl> <kv4vnc$6rb$1@node1.news.atman.pl>
    <kv4vth$fuv$1@node2.news.atman.pl> <kv50il$7qc$1@node1.news.atman.pl>
    <kv50la$gae$3@node2.news.atman.pl> <s...@p...org>

    W dniu 23.08.2013 01:16, Wojciech Bancer pisze:
    > On 2013-08-22, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Ale uściślij co rozumiesz pod pojęciem "rejestruje się pod adresem zamieszkania".
    > Co wynika z faktu takiej rejestracji, że tak specjalnie to zaznaczasz?
    >
    > Bo jak na razie wychodzi mi, że jedynie formularzach podatkowych PIT/VAT
    posługujemy
    > się adresem zamieszkania. Z racji bycia osobą fizyczną.

    No i jeszcze taki drobny szczegół że musi być na fakturach VAT. No i pod
    ten adres ogólnie mogą przychodzić niezadowoleni klienci z reklamacjami.
    Nie wiem czy ma znaczenie w tym konkretnym przypadku.

    Nie wiem jak jest teraz, ale jeszcze niedawno (tj. jeszcze 7 lat temu)
    żeby zarejestrować DG w mieszkaniu, trzeba było mieć tytuł prawny do
    lokalu ze zgodą właściciela tegoż na prowadzenie DG (pewnie nie ma
    znaczenia w tym przypadku, ale dla kronikarskiego porządku dodaję).

    p. m.