  • Data: 2005-11-09 08:49:30
    Temat: Re: Uwięziona przez rodzinę?
    Od: " Agnieszka" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A nie można po prostu iść i zapytać tej osoby o zdrowie? Zakładając,
    > że nie jest to osoba psychicznie chora, to w sumie wychodzeniem przed

    Najpierw nalezy ja znalezc, prawdopodobnie nie jest u rodzicow w Gorzowie bo
    by musial ja ktos kiedys na ulicy zauwazyc. Telefon do domu i do matki milczy.

    > A może owa osoba po prostu nie życzy sobie kontaktu z niektórymi
    > osobami?
    To jest teoretycznie mozliwe ale praktycznie wykluczone, ta osoba nie ma
    kontaktu z zadnymi osobami. Poza tym sa inne fakty natury finansowej, ktore
    taka mozliwosc wykluczaja.