  • Data: 2005-11-09 11:04:30
    Temat: Re: Uwięziona przez rodzinę?
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: Agnieszka [Wed, 9 Nov 2005 08:49:30 +0000 (UTC)]:

    > To jest teoretycznie mozliwe ale praktycznie wykluczone,
    > ta osoba nie ma kontaktu z zadnymi osobami. Poza tym sa
    > inne fakty natury finansowej, ktore taka mozliwosc
    > wykluczaja.

    Słuchaj, ale to może coś o tych faktach powiedz? Bo tak
    na razie, to możliwości może być masa:
    - wypadek
    - depresja
    - nagły wyjazd
    - przeprowadzka
    - kompletne zniechęcenie i zmiana życia
    - ...i pewnie jeszcze masa innych...

    2 tygodnie to nie jest wcale długo, mi samej zdarzało się
    zaszywać przed światem na znacznie dłużej jak już wszystko
    i wszyscy mnie wkurwiali. Nie znam zwyczajów tej osoby, ale
    u mnie takie zniknięcie z telefonu, netu i świata znaczy
    tylko tyle, że pieprznęłam komórkę w kąt, zabrałam śpiwór
    i karimatę i jestem gdzieś, gdzie nie ma ludzi.

    Kira