  • Data: 2010-07-15 22:54:02
    Temat: Re: Uwaga wysokie napięcie
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Alek pisze:

    > I co z tego? Są dostępne, wystarczy sie wspiąć.

    Uhm. Czyli włożyć pewien wysiłek. Przełamać pewne zabezpieczenie.

    > Na słupy które widuję da się wejść bez specjalnego wyposażenia.

    I bez wysiłku? Każde małe dziecko czy pijaczek może tego dokonać?

    > Złośliwie?

    Jak pisałem - takie odniosłem wrażenie. I chyba nie mylne, sądząc po
    twojej nerwowej reakcji.

    > Masz z tym tematem jakiś osobisty problem?

    Nie, a ty?

    > Owszem, nawiązuję do tamtego wątku i nawet wprost go przywołałem.
    > Chcę zgłebić zagadnienie na innym przykładzie.

    No proszę, przynajmniej się przyznałeś ;->

    > Kwestii że coś jest konieczne czy nie jest nie przyjmuję, to nie
    > jest żaden argument. Jedno i drugie jest legalne i to wystarczy.

    Jak argument nie zgadza się z twoją opinią, to go ignorujesz, hmm?

    To ja nie przyjmuję twojego nieprzyjęcia ;-> i podaję przykład:
    młotek... Jest legalny? Jest. Walisz nim w ścianę bo coś przybijasz?
    Zasadniczo OK. Walisz nim w ścianę, bo lubisz walić w ściany? A na to to
    już sąsiedzi mogą się słuszni oburzyć.