  • Data: 2010-07-16 07:14:54
    Temat: Re: Uwaga wysokie napięcie
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>
    napisał

    > Samo wejście na słup to za mało - właściciel odpowiada za jego
    > zabezpieczenie.

    Nie widziałem słupa ogrodzonego płotem i z wystawioną wartą.

    > Trzeba wejść na samą górę i dostać się do przewodów. W
    > przypadku słupów średniego napięcia nie powinno się dać na nie
    > wejść,

    Ale da się.

    > Zaś powieszenie na płocie tabliczki "uwaga zły pies (a właściciel
    > jeszcze
    > gorszy)" to nie jest żadne zabezpieczenie. Co innego jak pies jest
    > na
    > uwięzi (na łańcuchu - co powinno być zakazane, lub w ogrodzonym
    > kojcu) -

    Pies w kojcu nie ma sensu a w typowej sytuacji rolę kojca spełnia
    właśnie ogrodzenie.

    > wtedy samo wejście na podwórko niczym nie grozi,

    A wejście do kojca? Przecież to normalne, że wchodzi się do kojca z
    bestią, skoro, jak piszesz niżej, normalne jest włażenie na cudzą
    posesję po której biega pies.

    > a jak ktoś podejdzie do
    > zamkniętego psa i wyciągnie rękę to będzie sobie sam winien

    Jak wlezie na posesję strzeżoną przez psa to jest identyczna sprawa.

    > Zresztą wchodzenie na słupy elektrycznie nie jest czymś normalnym,

    Zależy dla kogo.

    > a wchodzenie na czyjeś podwórko jest.

    Też coś!