  • Data: 2010-07-16 07:33:34
    Temat: Re: Uwaga wysokie napięcie
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Alek pisze:

    > nieuwagę, bez żadnego specjalnego sprzętu czy wysiłku. Zdaniem Witka,
    > Andrzeja i jeszcze innych kolej powinna zabezpieczyć swój niebezpieczny
    > teren wysokim płotem i kordonem ochroniarzy (bez psów!), żeby nawet
    > chcący nie można było dostac się na tory. W przeciwnym przypadku winnym
    > *wszystkich* wypadków jest kolej. Zawsze.

    Bądź łaskaw nie imputować mi swoich chorych urojeń.

    W przypadku nadjeżdżającego pociągu mamy sytuację analogiczną jak w
    przypadku nadjeżdżającego pojazdu.

    Albo miał obiektywną możliwość bezpiecznego wyhamowania (gdyby jechał
    prawidłowo) - i wtedy jest winien kierujący pojazdem - albo nie, i wtedy
    mamy wtargnięcie pieszego ze wszystkimi konsekwencjami.

    I zwracam uwagę, że na przejściach/przejazdach kolejowych są zapory lub
    specjalnie oznaczenia - ujęte w ogólnych przepisach, czyli obowiązujące
    ogół.