  • Data: 2011-08-28 19:11:26
    Temat: Re: Uwaga Pirat - program w tv
    Od: Bydlę <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-08-28 20:11:45 +0200, "dr_indy" <t...@g...pl> said:

    > jeżeli temat był już na forum to przepraszam serdecznie,

    Przeprosiny przyjęte.

    > kobieta wyraźnie powiedziała, że nie życzy sobie filmowania.

    Ale nie była przełożonym filmowanego przy pracy policjanta?
    To niewiele ma do powiedzenia w tej sprawie.

    > Czy nie wydaje się Wam, że naruszono jej prawo?

    Nie.(*)

    > Zatrzymanie jest sytuacją dosyć stresującą

    Dlatego unikamy takich działań, które mogą nas na takie (wykroczenie
    drogowe) narazić.

    > , podczas jego trwania należy podjąć ważką decyzję "przyjmuje/nie
    > przyjmuję mandat/u".

    To jest koszt braków w wykształceniu elementarnym.

    > Sama obecnośc ekipy działa dodatkowo strsująco w takiej chwili i z
    > pewnością nie pomaga zebrać myśli.

    Bo trzeba myśleć przed, nie po.
    Wtedy stres jest mniejszy...

    > Wydaje mi się, że na wyraźną prośbę powinni kamerę wyłączyć.

    Tak, wydaje ci się.

    > Osobiście gdybym był w takiej sytuacji

    Inaczej się nie da.
    ;>>>

    > z doświadczenia wiem, że mam do tego Prawo

    Nie Prawo, a prawo, a doświadczenie i prawo to dwie różne rzeczy.

    (*-to teraz podaj jej dane osobowe i zdjęcie jej twarzy)

    --
    Bydlę