  • Data: 2011-09-01 20:17:33
    Temat: Re: Uwaga Pirat - program w tv
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 31 Aug 2011, Paweł wrote:

    > Przeczytaj w takim razie art 3a ust 2 oraz 36 ust 1
    [...]

    > Przewożenie danych osobowych nagranych na materiale video w kamerze
    > niczym sie nie różni od przewożenia takich samych danych
    > w niezabezpieczonym/nieszyfrowanym laptopie, czy pendrivie.

    Ja tak trochę "z głowy czyli z niczego" - piszesz o pojedynczej
    danej (bądź "pojedynczych danych", powinno być: "małolicznych"),
    czy o zbiorze danych?
    Wydaje mi się że wymogi co do ochrony są istotnie różne.
    Mylę się istotnie czy nie? ;)
    (przecież w przypadku wymogu skutecznej ochrony "małolicznych danych"
    żaden urzędnik ZUS, US czy podobnej instytucji nie miałby prawa
    przenosić dokumentów w zwykłej papierowej teczce)
    Wnoszę o niekaranie za lenistwo, ale nie mam zdrowia szukać
    w ustawie :[

    pzdr, Gotfryd