    From: GreGo <n...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Utylizacja sprzetu - pytanie
    Date: Tue, 12 Apr 2005 00:18:14 +0200

    Użytkownik J&J napisał:

    > Jak wiekszosc instytucji panstwowych ;)

    > A jednak !!!
    >
    > Generalnie zasada jest

    > Dokladnie
    >
    > Pracuje w jednej z tych instytucji i mamy wlasnie problem z pozbyciem sie starego
    sprzetu komputerow, tuszy , tonerow itd.
    > Problem w tym, ze obowiazuja przepisy, ktore nakladaja na nas obowiazek utylizacji
    w/w sprzetu.
    > No moze nie do konca. Mozemy np. komputery przekazac do szkol itp instytucji ale
    problem zaczyna sie dopiero przy tuszach, tonerach i tasmach do drukarek - tu
    dopiero mamy problem.(chetnie poslucham jak go rozwiazac)
    > Fakt jest taki, ze jak mysle w/w wspomniana szkole obowiazuja podobne przepisy jak
    u mnie w firmie, ktore jasno okreslaja komu mozna przkazac taki sprzet. dodam, ze
    unas nie mozemy go sprzedac (np. pracownikom lub poprzez przetarg)

    > J&J

    A czy moge prosic o wiecej informacji o tych przepisach, jakis link,
    informacje? I jeszcze jedno: komu mozna przekazac taki uzywany sprzet?
    Czy moze byc to np. firma prywatna czy tez musi byc jakas instytucja?
    Pozdrawiam,
    Grzegorz