eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUtylizacja sprzetu - pytanie › Re: Utylizacja sprzetu - pytanie
  • Data: 2005-04-11 21:00:03
    Temat: Re: Utylizacja sprzetu - pytanie
    Od: "J&J" <d...@b...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]



    > jakies inne przepisy?
    Jak wiekszosc instytucji panstwowych ;)


    > Nie sądzę żeby obowiązywały szkoły inne przepisy.
    A jednak !!!

    Generalnie zasada jest
    > taka: kupujesz sprzęt, jeśli trzeba wrzucasz w środki trwałe i amortyzujesz.
    > Jak się kończy amortyzacja (czyli wartość=0) wtedy robiisz z tym co tylko
    > chcesz - możesz oddać, sprzedać, zutylizować. Jedyne czego nie można (chyba)
    > to wyrzucić na śmietnik :-)

    Dokladnie

    Pracuje w jednej z tych instytucji i mamy wlasnie problem z pozbyciem sie starego
    sprzetu komputerow, tuszy , tonerow itd.
    Problem w tym, ze obowiazuja przepisy, ktore nakladaja na nas obowiazek utylizacji
    w/w sprzetu.
    No moze nie do konca. Mozemy np. komputery przekazac do szkol itp instytucji ale
    problem zaczyna sie dopiero przy tuszach, tonerach i tasmach do drukarek - tu
    dopiero mamy problem.(chetnie poslucham jak go rozwiazac)
    Fakt jest taki, ze jak mysle w/w wspomniana szkole obowiazuja podobne przepisy jak u
    mnie w firmie, ktore jasno okreslaja komu mozna przkazac taki sprzet. dodam, ze unas
    nie mozemy go sprzedac (np. pracownikom lub poprzez przetarg)

    J&J

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1