  • Data: 2011-03-19 18:31:10
    Temat: Re: Uszkodzona opona na dziurce i odmowa wypłaty
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-03-19 19:23, spp wrote:
    > Nie.

    A może mam możliwość bycia niesłychanie upierdliwym i zrobić obstrukcję
    miłym urzędnikom ? :D Tak dla czystej satysfakcji. W końcu płacę 600zł
    to się mogę pobawić troszkę, nie ? :) Czułbym się przynajmniej
    psychnicznie lżej wiedząc że ktoś jak nie chce łatać dziur to może
    przynajmniej troche popracuje za biurkiem.