eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUszkodzenie sprzętu w transporcie | Odmowa odszkodowania › Re: Uszkodzenie sprzętu w transporcie | Odmowa odszkodowania
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.neostrada.pl!nemesis.news.n
    eostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
    From: NoName <n...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Uszkodzenie sprzętu w transporcie | Odmowa odszkodowania
    Date: Tue, 30 Sep 2008 22:45:21 +0200
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 54
    Message-ID: <gbu3jv$ked$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    References: <0...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: dzg18.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1222807999 20941 83.14.84.18 (30 Sep 2008 20:53:19
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 30 Sep 2008 20:53:19 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.17 (Windows/20080914)
    In-Reply-To: <0...@n...onet.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:555881
    [ ukryj nagłówki ]

    Robis pisze:
    > Witam!
    >
    > Sprawa wygląda następująco:
    > Zakupiłem sprzęt komputerowy w sklepie internetowym. Sprzęt został dostarczony
    > do mnie kurierem przez jedną z największych firm w Polsce.
    > Sprzęt dotarł do mnie uszkodzony, więc odesłałem go kurierem na gwarancję.
    > Okazało się, że problem był w systemie operacyjnym, więc komputer do mnie
    > odesłano RÓWNIEŻ TĄ SAMĄ firmą.
    > Niestety ponownie "przyszedł" do mnie w stanie, tym razem, uszkodzenia
    > mechanicznego (czego nie uwzględnia gwarancja). Był to piątek, a ja zanim
    > wniosłem komputer do domu i podłączyłem minęło 10-15 minut.
    > Po 15 minutach powiadomiłem nadawcę przesyłki (sklep internetowy) o poważnym
    > uszkodzeniu mechanicznym. Zostałem poproszony o natychmiastowy kontakt z kurierem..
    > Zadzwoniłem do kuriera, który stwierdził, że nie przyjedzie już po przesyłkę i
    > że "protokół szkody" wypiszemy w poniedziałek. Ja się zgodziłem...
    > W poniedziałek, na protokole, wyraźnie zaznaczyłem, iż usterka została zgłoszona
    > po 15 minutach od odebrania sprzętu.. Paczka wróciła do nadawcy.
    > Po 14 dniach, firma komputerowa otrzymała odmowę wypłaty odszkodowania..
    >
    > Łącznie nienaprawialne są 3 części na łączną sumę 1000zł.
    > Ja nie jestem niczemu winien, więc nie widzę powodu dla którego miałbym zapłacić
    > taką sumę za uszkodzony w transporcie sprzęt..
    > Faktem jest to, że zapłaciłem 2 000zł za sprzęt który powinien działać.. dotarł
    > on do mnie uszkodzony dwukrotnie, a teraz wymagane jest ode mnie uiszczenie
    > opłaty, za nowe części (w zamian tych uszkodzonych).. w innym wypadku komputer
    > zostanie ponownie do mnie odesłany, w stanie jaki do nich dotarł (czyli z
    > uszkodzeniami mechanicznymi na kwotę 1000zł)...
    >
    > Co mogę zrobić, aby zapobiedz takiej sytuacji? Odwołanie od decyzji firmy
    > kurierskiej?
    > Pozew do sądu? Tylko przeciwko komu...
    >
    > Bardzo proszę o Państwa pomoc,
    > Robis
    >


    Z twojego opisu wynika ze albo klamiesz albo nie potrafisz opisac
    uszkodzenia albo jestes uposledzony umyslowo.



    Wybieraj .

    "Był to piątek, a ja zanim
    > wniosłem komputer do domu i podłączyłem minęło 10-15 minut."

    Coz to za uszkodzenie mechaniczne ktore widac dopiero po 15 minutach od
    wlaczenia komputera ?


    Na miejscu sprzedawcy potraktowal bym cie w ten sam sposob.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1