eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUszkodzenie koła na dziurze, wymuszenie oświadczenia, brak pomocy drogowej - jakieś dno › Re: Uszkodzenie koła na dziurze, wymuszenie oświadczenia, brak pomocy drogowej - jakieś dno
  • Data: 2013-12-09 13:35:53
    Temat: Re: Uszkodzenie koła na dziurze, wymuszenie oświadczenia, brak pomocy drogowej - jakieś dno
    Od: TOMASZEK <t...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-12-09 13:07, AZ pisze:

    > Moze dlatego, ze kazdy z byle pierdola dzwoni pod 112? Jezeli komus potrzebna
    > jest tylko straz albo policja to ma dzwonic na odpowiedni numer a nie 112.
    > 112 ma pomoc w skoordynowaniu kilku sluzb.

    No i co z tego że dużo ( każdy?? ) ludzi dzwoni z pierdołami? Oni są od
    tego, żeby to weryfikować i co najwyżej potem karać dowcipnisiów i idiotów.
    Co do samego numeru 112, on jest do wzywania pomocy! Pewnie o tym nie
    wiesz ( to się zaraz dowiesz ) ale numer 112 to jedyny numer, który
    można wybrać:
    - przy zablokowanych połączeniach wychodzących
    - przy zablokowanej klawiaturze
    - przy braku karty SIM w telefonie

    I teraz co? Jak przykładowo nie zapłaciłem rachunku czy nie mam nic na
    koncie to nie miałbym prawa wezwać pomocy bo on służy do koordynowania
    kilku służb??

    Inna sprawa, że w Polsce dzwonienie pod ten numer mija się z celem.

    --
    < TOMASZEK >
    granice Polski = granice absurdu