eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUszkodzenie koła na dziurze, wymuszenie oświadczenia, brak pomocy drogowej - jakieś dno › Re: Uszkodzenie koła na dziurze, wymuszenie oświadczenia, brak pomocy drogowej - jakieś dno
  • Data: 2013-12-09 13:58:59
    Temat: Re: Uszkodzenie koła na dziurze, wymuszenie oświadczenia, brak pomocy drogowej - jakieś dno
    Od: TOMASZEK <t...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jest mi obce wyjeżdżanie w grudniu w dresie samochodem bez minimum
    > wyposażenia.

    Ale ja pytałem o czynnik ludzki? Wątkotwórca jest człowiekiem trochę
    nieprzewidywalnym, może nie ogląda się za siebie przy każdej sytuacji w
    życiu, ale to nie umniejsza mu człowieczeństwa. Nie był przygotowany na
    awarię, to prawda. Tylko że nie każdy musi myśleć jak paranoik.

    > Tak, zgadza się - Polska. Policjanci dostawali w łapę od
    > zaprzyjaźnionych pomocy drogowych a ci musieli sobie odbijać na
    > kierowcach pomocy potrzebujących. I dostali zakaz. Słusznie.

    Odbiją sobie na czym innym. A człowiek nie ma pomocy. Postęp po polsku.

    > Telefonia komórkowa w Polsce działa zaledwie od 17 lat a już powstało
    > pokolenie, które potrafi wybrać tylko jeden numer :(

    Jak nie masz nic na koncie lub zablokowane konto to nie wybierzesz
    innego numeru. Nie bierzesz pod uwagę innych sytuacji niż Twoja. Na
    Twoje nieszczęście życie jest kapryśne i kiedyś ( wcześniej czy później
    ) nauczy Cię patrzenia z innej perspektywy.
    Ponieważ nie stwierdziłem u Ciebie czynnika ludzkiego zaprzestaję z Tobą
    dalszą rozmowę.

    --
    < TOMASZEK >
    granice Polski = granice absurdu