eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUszkodzenie koła na dziurze, wymuszenie oświadczenia, brak pomocy drogowej - jakieś dno › Re: Uszkodzenie koła na dziurze, wymuszenie oświadczenia, brak pomocy drogowej - jakieś dno
  • Data: 2013-12-09 13:30:49
    Temat: Re: Uszkodzenie koła na dziurze, wymuszenie oświadczenia, brak pomocy drogowej - jakieś dno
    Od: AZ <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2013-12-09, TOMASZEK <t...@f...onet.pl> wrote:

    > Może i bym na to przystał co napisałeś, gdyby nie to, że numer 112 w tym
    > kraju nie nadaje się nawet do powiadamiania o czymkolwiek, o nagłych
    > sytuacjach nie wspominając.
    > I napiszę jeszcze raz: przy odrobinie dobrej woli automat białkowy spod
    > 112 mógłby pomóc.

    A pozniej by napisal, ze przyjechal laweciarz ktory go wydymal a numer dostal
    od policji ;-)

    Jak mi kiedys zdechl samochod w srodku nocy, w ciemnej dupie, daleko od domu
    to po wyczerpaniu wszelkich mozliwosci zadzwonilem do rodziny zeby mi znalezli
    jakas pomoc drogowa z okolicy i w zyciu mi nie przyszlo do glowy dzwonic
    pod 112... To bylo kiedys, a teraz w dobie smartfonow i internetu w telefonie?

    --
    Artur
    ZZR 1200