    Date: Mon, 19 Aug 2013 12:02:42 +0200
    From: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Uszkodzenie kajaka na spływie - odpowiedzialność

    W dniu 2013-08-19 11:50, witek pisze:

    > Troszke ci sytuację skomplikuję.
    >
    > pozyczasz auto, tyle, ze uszkodzony jest w nim pasek rozrządu.
    > Jedziesz sobie samochodem i nagle dup. pol silnika do wymiany.

    Kiepski przykład. Kajak u wątkotwórcy był w pełni sprawny. To "kierujący
    kajakiem" nie zastosował się do poleceń kierującego spływem i miało to
    pewien związek z powstaniem uszkodzenia.
    Czy był regulamin spływu określający granice odpowiedzialności
    organizatora imprezy, pod którym uczestnik musiał się podpisać?

    Gdyby kierujący kajakiem wybił sobie (lub komuś) wiosłem oko, to działa
    NW. Ale czy kilkaset zł z NW zadowoli poszkodowanego? Pewno nie i
    pójdzie do cywilnego. No i co wtedy?

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.