  • Data: 2021-11-19 06:30:03
    Temat: Re: Ustawa o sprawdzaniu przez pracodawce czy zaszczepiony
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 18.11.2021 o 20:49, Shrek pisze:

    > Zgadza się - na sąsiedniej grupie (pręgierz) dyskutuję sobie w wątku z
    > "singapur" o danych brytyjskich. Ponoć sczepienie zmniejsza ryzyko zgonu
    > 32 krotnie, ale jak spojrzeć na dane to procent zgonów w stosunku do
    > populacji zaszczepionych i niezaszczepionych jest podobny a ostatnio
    > (wrzesień) nawet wiekszy u zaszczepionych - WTF?

    Może wkleję:

    > odologię masz podaną, ale usilnie wycinasz ten link:

    https://www.ons.gov.uk/peoplepopulationandcommunity/
    birthsdeathsandmarriages/deaths/bulletins/deathsinvo
    lvingcovid19byvaccinationstatusengland/deathsoccurri
    ngbetween2januaryand24september2021

    Kilkanascie stron A4 - poczytam tymaczasem:

    https://www.ons.gov.uk/peoplepopulationandcommunity/
    birthsdeathsandmarriages/deaths/datasets/deathsbyvac
    cinationstatusengland

    Tam jest plik excelowy - pod wrażeniem jestem. a w nim:

    Table 1: Weekly age-standardised mortality rates by vaccination status
    for deaths involving COVID-19, per 100,000 people, England, deaths
    occurring between 2 January 2021 and 24 September 2021 1,2,3,4,5,6,7,8,9

    i ostantni wiersz 24 września:

    Niezaszczepieni 95 śmierci przy populacji niezaszczepionych 7.637.511
    Dwie dawki 444 smierci przy populacji dwukrotnie ukłutych 29.509.257

    0,0012% śmierci w populacji niezaszczepionych i 0,0015% śmierci wśród
    populacji zaszczepionych - WTF - poważnie, wyjaśnisz? I jak to się ma do
    tej 32 krotnie mniejszej szansy. Popatrzyłem na wcześniejsze tygodnie i
    jest równie - ale zawsze różnice niewielkie i trend jest wyrażny - w
    "ostatnich" tygodniach zaszczepienie zwiększa ryzyko śmierci na covid -
    wtf?

    Wytłumaczysz co tu się odwala> Popełniłem gdzieś gruby błąd, czy z
    danych gdzie zaszczepieni mają podobny odsetek zgonów co niezaszczepieni
    po obróbce wyszło że jednak mają 32 razy mniejszą szanśe na worek?
    --
    Shrek