  • Data: 2021-11-19 10:20:10
    Temat: Re: Ustawa o sprawdzaniu przez pracodawce czy zaszczepiony
    Od: cyklista <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Shrek pisze:

    > Wytłumaczysz co tu się odwala> Popełniłem gdzieś gruby błąd, czy z
    > danych gdzie zaszczepieni mają podobny odsetek zgonów co niezaszczepieni
    > po obróbce wyszło że jednak mają 32 razy mniejszą szanśe na worek?

    Problem w tym że nie wiemy czy populacja zaszczepionych i nie jest taka
    sama.
    Porównywanie populacji ludzi starszych i zawodowo narażonych (a tą są
    populacje które się w większości zaszczepiły) z populacją ludzi
    młodszych pod względem śmiertelności i odporności już na starcie jest
    błędem i nie można z tego wysnuwać wniosków.
    Dopiero gdyby każdy miał oznaczane np poziomy przeciwciał i rzetelnie
    medycznie a nie politycznie oceniany był w jakim procencie covid się
    przyczynił do zgonu można by było cokolwiek wnioskować. Może by wyszło
    że umarli ci co mieli przeciwciał malutko bo maja słaba odporność i ich
    po szczepieniu nie naprodukowali ile trzeba albo już czas spowodował ich
    spadek, a może by wyszło że umierają niezależnie od poziomu przeciwciał
    co by wskazywało na inny mechanizm odporności i wtedy można by było
    oceniać rzetelnie jak i dlaczego te szczepionki tak słabo działają?
    Jeśli pominiemy cała politykę i medialność to tak naprawdę cały czas
    jest więcej pytań niż odpowiedzi pomimo tych setek milionów
    zaszczepionych i przechorowanych.

    --
    Sprawdzone przez Kaspersky Anti-Virus

    Avast.