  • Data: 2021-11-19 10:53:54
    Temat: Re: Ustawa o sprawdzaniu przez pracodawce czy zaszczepiony
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 19 Nov 2021 06:30:03 +0100, Shrek napisał(a):

    > Wytłumaczysz co tu się odwala> Popełniłem gdzieś gruby błąd, czy z
    > danych gdzie zaszczepieni mają podobny odsetek zgonów co niezaszczepieni
    > po obróbce wyszło że jednak mają 32 razy mniejszą szanśe na worek?

    Też sobie zadałem trud policzenia i mi wyszło tak:
    8 stycznia 40
    5 luty 2,8
    1 marca 1
    2 lipca 1,5
    3 paźdz. 1
    Gdzie liczby przy datach to stosunek zmarłych niezaszczepionych do
    zaszczepionych 2x. Na pierwszy rzut oka szczepionka gwałtownie straciła
    skuteczność z koncem stycznia. Ponieważ to raczej niemożliwe, zapewne
    robię jakiś błąd interpretując dane. Ale jaki? Tu trzeba matematyka.
    --
    Jacek
    I hate haters.