  • Data: 2021-11-19 07:57:06
    Temat: Re: Ustawa o sprawdzaniu przez pracodawce czy zaszczepiony
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > https://www.mp.pl/szczepienia/przeglad/przeglad-covi
    d-19/280158,skutecznosc-3-roznych-szczepionek-w-zapo
    bieganiu-hospitalizacji-z-powodu-covid-19
    > https://www.dw.com/pl/francuskie-badania-na-wielk%C4
    %85-skal%C4%99-szczepionki-bardzo-skuteczne/a-594705
    44

> [...]
    > mniejszą szansę zakazić się, zachorować i wykitować. Ja uważam że to
    > całkiem sporo. Szczepionka przeciw ospie prawdziwej miała skuteczność
    > zbliżoną i od dziesięcioleci ospy nie ma. Tyle że w tym przypadku rządy
    > się nie certoliły, wprowadziły obowiązek. Niestety, u nas głupsza część
    > Polaków to akurat wyborcy PIS, więc rząd nie zastosuje bata bo by
    > stracił poparcie. Co znaczy, że covid będzie u nas trwał latami, dopóki
    > ta głupsza część nie przechoruje albo i nie wyzdycha. Niestety, w
    > międzyczasie zarażą sporo szczepionych i sposród nich ci którzy będą

    Podajesz wyniki do badań, które wykonane były nieprawidłowo, a wykonano
    je tylko po to aby były, a wyniki ich były dość przypadkowe, bo samo
    badanie trwało zbyt krótko.
    Obecnie szacuje się skuteczność tych preparatów w okolicy 50% (czyli
    nawet by ich w trybie specjalnym nie mogli by zarejestrować). Niestety
    szacuje się, gdyż badania kontrolne, choć powinny trwać, to na początku
    roku wbrew zapisom popsuto grupy obserwacyjne.

    Co do ospy, to pewne to teorie spiskowe, ale ktoś tam gdzieś wrzucał
    informacje, że w jednej z firm tworzącej leki w USA znaleziono fiolki z
    opisem ospa.... Więc mówią, że w najbliższych miesiącach może pojawić
    się epidemii ospy - choć to jak na razie tylko spiskowe teorie... Choć
    rok temu o paszportach szczepionkowych też mówiono, że to teorie spiskowe.
    --
    http://kaczus.zrzeda.pl