  • Data: 2007-06-08 04:36:31
    Temat: Re: Ustanawianie wlasnych regulaminow
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jasko Bartnik pisze:

    > Ale publicznie dostepne.

    Niekoniecznie. Byłeś kiedyś w Selgrosie, albo w Macro Cash and Carry ?
    Tam nie każdy może wejść.

    > Mi - natomiast - chodzi o kwestie nie wyrazone regulaminem. Podpierajac
    > sie art. 193 kk mozna dowolna osobe wyprosic ze sklepu, nie pozwolic
    > zaplacic przy kasie, nie wpuscic do pubu... i nie mowie tu o osobach
    > "rozrabiajacych". Mowie np. o dyskryminacji rasowej albo ze wzgledu na
    > plec czy sposob ubierania sie.

    W którym miejscu zakaz fotografowania to dyskryminacja rasowa (no chyba
    że japończyków, bo oni bez aparatu nie potrafią żyć) albo dyskryminacja
    ze względu na płać ??.

    Skoro ogród botaniczny rozumiesz, to może spróbuj zostać w tym
    publicznym markecie po godzinach w jakich jest otwarty, tłumacząc, że to
    miejsce publiczno dostępne.

    > Czy, w zwiazku z tym, zapis na tablicy informacyjnej na bramie parku
    > "protestantom wstep wzbroniony" moze byc skutecznie egzekwowany? I
    > dorzucic do tego jeszcze "kare umowna" za zlamanie postanowien regulaminu?
    >
    > Bo mi to smierdzi absurdem.

    To po co podajesz absurdalne przykłady?

    A poza tym chciałem tylko wskazać co policja winna zrobić i dlaczego
    schodzi na psy. I nic więcej. Kto chce to niech sobie wierzy w to w co
    wierzy, znaczy że jest świętą krową której nie można wyrzuć z miejsca
    publicznego, bo konstytucja, czy co tam. Mi wszystko jedno.

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com