  • Data: 2007-06-08 12:55:31
    Temat: Re: Ustanawianie wlasnych regulaminow
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 08 Jun 2007 14:06:05 +0200, Johnson napisał(a):

    > Naprawdę? I które ograniczenie prawa własności zakazuje właścicielowi
    > zakazać innym fotografowania ?

    Masz na myśli zakaz czy "zakaz"? Myślę że jednak piszesz o tym drugim,
    więc muszę Ci przyznać rację - właściciel może w ramach akcji "spełniamy
    marzenia" wywiesić piktogram z przekreślonym aparatem. Może to też być
    zakaz zawarty w umowie - te na szczęście są zawierane dobrowolne.
    Mnie jednak jako obywatela interesuje tylko polskie prawo lub umowy
    które zawieram (i są zgodne z tym prawem). Dlaczego mają mnie interesować
    regulaminy?

    Pozdrawiam,
    Henry