  • Data: 2005-09-20 16:22:50
    Temat: Re: Usprawiedliwienie nieobecności w szkole [GW]
    Od: Kira <c...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: Roman G. [Tue, 20 Sep 2005 17:58:54 +0200]:

    > Po pierwsze nie "z okazji", lecz z mocy prawa.

    O, wlasnie. A konkretniej jakiego prawa?

    > Po drugie ona nie decyduje, czy *mogłaś* dotrzeć do szkoły,
    > ale czy *powinnaś* do niej dotrzeć.

    A tego to juz kompletnie nie rozumiem. *Powinnam* to ja do niej
    dotrzec codziennie. Tylko nie zawsze *moge* do niej dotrzec, wiec
    jak nie moge to nie docieram. Co nie zmienia tego ze *powinnam*
    -- wiec co tu decydowac?

    Kira