  • Data: 2005-09-20 16:19:28
    Temat: Re: Usprawiedliwienie nieobecności w szkole [GW]
    Od: Kira <c...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: Roman G. [Tue, 20 Sep 2005 18:11:19 +0200]:

    > Z organizacji nauczania. Chcesz skończyć szkołę, musisz uczęszczać.

    No z tego akurat nie, co sprawdzilam osobiscie ukanczajac szkoly
    bez problemow mimo pojawiania sie w nich tak z raz na ruski rok.
    W podstawowce maj - czerwiec i wrzesien - pazdziernik nie bywalam
    wcale, reszte roku jak akurat wypadlo. Potem juz bardzo roznie.

    Tak ze z tego najwyrazniej nie wynika obowiazkowosc, bo mimo, ze
    faktycznie wyjatek bylam, to jednak najwyrazniej sie tak daje.

    > Co to świadectwo lub dyplom w końcu poświadczają? Dokumentują
    > przecież ukończenie określonego cyklu kształcenia odbytego wg
    > pewnych, znormalizowanych zasad.

    U mnie potwierdzaja posiadanie wiedzy z okreslonego programem
    nauczania zakresu. I nic wiecej.

    Kira