  • Data: 2005-09-20 18:15:13
    Temat: Re: Usprawiedliwienie nieobecności w szkole [GW]
    Od: Kira <c...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: Roman G. [Tue, 20 Sep 2005 18:47:51 +0200]:

    > Odmawiam odpowiedzi, już nie mam siły. Odnośnie prawa to wszystko
    > w wątku już zostało powiedziane.

    No dobra, nie zmuszam przeciez :) Ale z tego watku to mi nijak
    nie wychodzi, ze nie z mocy prawa tylko z mocy regulaminu.

    > Jak powiesz, że nie mogłaś być w szkole, bo byłaś w sklepie
    > kupować ciuchy, to faktycznie fizycznie nie możesz być w dwóch
    > miejscach równocześnie. Ale jest oczywiste, co *powinnaś* wybrać.

    Dla mnie akurat nie jest, nie bywalam w szkole bo siedzialam sobie
    z rodzinka nad morzem i oczywiste dla wszystkich, lacznie z dyrekcja
    bylo, ze jeden pies co wybieram.

    Ale idee tego *powinnam* juz lapie, dzieki.

    Kira