    From: "PrzemeK" <p...@n...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Usprawiedliwienie dla Urzędu Pracy
    Date: Tue, 17 Feb 2009 09:45:46 +0100

    Użytkownik "Czeresniak" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:gndl42$o00$1@news.onet.pl...
    > Właśnie kilka dni temu kolega opowiadał mi o tym nonsensie.

    To to jest jeszcze nic! Kiedy staralem sie o dotacje na rozpoczecie d.g. i
    jakims cudem ja dostalem, musialem chodzic na szkolenie organizowane przez
    PUP. Jakakolwiek nieobecnosc byla jednoznaczna z odebraniem dotacji.
    Szkolenie trwalo 2 tyg. No i ktoregos pieknego dnia dostalem wezwanie do PUP
    na godz. 9:00 po odbior skierownia bo wplynela do PUP oferta pracy pod ktora
    sie lapalem. Problem w tym ze tego dnia o 9:00 mialem byc na drugim koncu
    miasta na szkoleniu! Jesli nie pojde po dobior skierownia - skresla mnie z
    listy bezrobotnych i z dotacji nici... Jesli nie pojde na szkolenie - nie
    dostane dotacji... Wiec poszedlem do PUPu i w "lagodnych" slowach
    powiedzialem Pani w okienku co mysle o burdelu w papierach jaki tam maja...
    Pani powiedziala ze przykro jej z powodu zamieszania i ze odnotuje w
    systemie ze dostalem pieniadze na otwarcie d.g. zeby nie przysylali mi ofert
    pracy po ktore obligatoryjnie musze stawic sie w PUP-ie... I co? W nastepnym
    tygodniu sytuacja sie powtorzyla! Znow musialem latac jak pies za swoim
    ogonem!!! (dodam ze data na pismie byle pozniejsza niz data mojej wizyty w
    PUP)... A TO POLSKA WŁAŚNIE!!!

    Pozdrawiam!
    ----
    PrzemeK