  • Data: 2006-05-30 16:58:53
    Temat: Re: Usmiercenie psa
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <h.redhunter@[BEZ TEGO)poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:e5hsmh$o2t$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Pies jest za płotem, ale skutek jego poczynań wykracza poza ten płot.

    Chodzi ci o to, ze szczekanie psa slychac tez za płotem? Dobrze sie czujesz?

    > Poza tym myślę, że człowiek ma prawo do tego by na niego żadne
    > bydlę nie szczekało.

    powinienes zasiegnac opinii nie tyle prawnika, co lekarza. koniecznie.

    > Też źle, więc co proponujesz?

    Może po prostu sluchawki na uszach?:) Walkman, discman, mp3 player?:))

    > zabicie groźnego zwierzęcia wydaje mi się dopuszczalne to już z
    > człowiekiem inna sprawa...

    Pocieszające. Grozny ten pies bo szczeka? znaczy szczekajacy ratler czy york
    tez jest grozny?:)

    > Ofiara zbrodni też umiera tylko raz...

    przejdziesz do pamięci, jako pierwszy, który padł ofiara morderczego szczeku

    HaNkA.