  • Data: 2006-05-30 19:34:18
    Temat: Re: Usmiercenie psa
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <h.redhunter@[BEZ TEGO)poczta.fm> napisał w
    wiadomości news:e5htdv$pp7$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Dobrze sie czujesz?
    > powinienes zasiegnac opinii nie tyle prawnika, co lekarza. koniecznie.

    Jak już się nawyzłośliwiałaś to teraz przeczytaj pierwszy post.
    Myślisz, że autor napisał to dla żartu?

    > Może po prostu sluchawki na uszach?:) Walkman, discman, mp3 player?:))

    Gdyby chodziło o psa kąsającego ludzi zapewne zaproponowałabyś noszenie
    zbroi?

    > Grozny ten pies bo szczeka? znaczy szczekajacy ratler czy york
    > tez jest grozny?:)

    Naprawdę nie masz pojęcia o czym piszesz. Są ludzie którzy panicznie boją
    się psów, wielkość nie ma znaczenia. Jeśli pies biegnie do takiej osoby
    (lub nagle pojawia się) ujadając to wywołuje to paraliżujący lęk, głeboki
    stres i może skutkować poważnym rozstrojem zdrowia. A nie są to żadne
    wydumane lęki bo dobrze wiemy, że pies może być niebezpieczny, nawet
    śmiertelnie.

    > przejdziesz do pamięci, jako pierwszy, który padł ofiara morderczego
    szczeku

    Mnie osobiście to na szczęście nie dotyczy, ale obserwowałem takie reakcje
    z bliska i wiem, że to nie żarty.
    W sytuacji opisanej w pierszym poście mogło np. dojść do poronienia,
    ewentualnie stres przeżyty przez kobietę w ciąży może jakoś przełożyć się
    na zdrowie dziecka.