  • Data: 2006-05-30 16:40:14
    Temat: Re: Usmiercenie psa
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:e5gplt$pu$2@atlantis.news.tpi.pl...

    > A co ty chcesz od psa, który szczeka za płotem

    Pies jest za płotem, ale skutek jego poczynań wykracza poza ten płot.
    Osoba przechodząca chodnikiem może zostać poważnie wystraszona. Może być
    to np. przyczyną ataku serca czy odruchowego skoku na jezdnię pod koła
    pojazdu. Poza tym myślę, że człowiek ma prawo do tego by na niego żadne
    bydlę nie szczekało.

    A gdyby po obu stronach drogi były obejścia z takimi psami to co, ludzie
    mają chodzić środkiem jezdni? Też źle, więc co proponujesz?

    Oczywiście pretensje miałbym do właścicieli a nie do psa, ale o ile
    zabicie groźnego zwierzęcia wydaje mi się dopuszczalne to już z
    człowiekiem inna sprawa...

    > I w dodatku można się przestraszyć tylko raz,

    Ofiara zbrodni też umiera tylko raz...

    > A co niby policja ma zrobić, jak wszystko jest w porządku?

    Moim zdaniem nie jest w porządku.