    From: "rr" <...@...aa>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Urząd skarbowy urwis
    Date: Wed, 13 Jul 2005 09:56:08 +0200

    > US nigdy nie zrozumiesz. Ja zawsze dostawalem zwrot podatku na konto a w
    tym
    > roku przyszlo przekazem pocztowym, tak bez powodu. Dyskusja z nimi na ten
    temat
    > byla bezcelowa - zlozylem jeszcze raz NIP3.

    Tak, ale tutaj to nie byłaby dyskusja niczym nie poparta.
    Skoro znali mój adres zamieszkania (przysłali mi polecony na ten adres) to
    jest dowód że mają mój nip-3.
    A na tym samym nip-3 jest numer konta.
    Nie zamierzam z nimi dyskutować tylko chcę się dowiedzieć czy jest oficjalna
    droga/możliwość żeby dochodzić swoich racji. Ja za popełnione w pracy błędy
    odpowiadam, dlaczego urzędnik ma nie odpowiadać? jest wielu chętnych na jego
    miejsce