eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUrząd rejestracji pojazdów odmawia podbicia dowódu - proszę o pomocRe: Urząd rejestracji pojazdów odmawia podbicia dowódu - proszę o pomoc
  • Data: 2007-03-24 12:05:58
    Temat: Re: Urząd rejestracji pojazdów odmawia podbicia dowódu - proszę o pomoc
    Od: "Amrif" <h...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    właśnie - nie dopisałem że w międzyczasie się skończył aktualny
    przegląd. Nie mogę jechać przez pół Polski po pieczątkę! - urząd nie
    może tego podbić? Prawnicy z D.A.S. stwierdzili że powinien podbić
    urząd i Policja która dowód zabierała tak samo. Narazie jeżdżę bez i
    zastanawiam się co będzie przy następnej kontroli :/