  • Data: 2009-06-04 07:13:28
    Temat: Re: Urlop okolicznosciowy - slub
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Melisa pisze:

    > A ponad 20-to letnia praktyka w tym temacie wystarczy? :-)

    Włos się jeży tak to czytam...

    Już mój dziadek, przedwojenny biegły księgowy, mawiał, że kiedy księgowy
    na pytanie o podstawy działania odpowiada "zawsze tak robiłem/łam" to
    należy go szybko zwolnic. Z moich obserwacji wynika, że miał świętą rację.
    I dotyczy to każdego zawodu którego wykonywania wymaga znajomości
    szczególnych przepisów lub procedur. Rutyna nie może być
    usprawiedliwieniem dla intelektualnego lenistwa.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813