  • Data: 2011-12-25 09:38:06
    Temat: Re: Urlop na żądanie
    Od: Mruk <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-12-24 22:45, AZ pisze:

    > Chyba, ze wezmie urlop na zadanie do czego ma prawo.

    chyba, że go dostanie. Tu nikt nie dyskutuje z tym, że się należy tylko
    z trybem jego przynawania.

    Jak nie było tego trybu to świat się nie zawalił i nie było kłopotu z
    urlopem.

    > Czytac umiesz? Gdzie w moim cytacie jest cos takiego napisane? Ba,
    > napisalem "umowa o prace to nie jest najem niewolnika".

    Umiem czytać. Sam fakt, że pojawia się słowo "niewolnik" świadczy o
    braku zrozumienia przez Ciebie to to jest umowa o prace.