eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUporczywy administrator › Re: Uporczywy administrator
  • Data: 2006-07-02 22:35:04
    Temat: Re: Uporczywy administrator
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Grandalf napisał(a):

    > Jeszcze lepsza sprawa miała miejsce, krótka po podwyższeniu VAT'u na
    > Internet do 22%. Wtedy to bez żadnego aneksu do obowiązującej umowy czy
    > całkowicie nowej umowy, admin zażądał 42,7zł, a w umowie wyraźnie mam
    > napisane 35zł brutto. Każdy kto nie wpłacał 42,7zł tylko dalej 35zł,
    > odłączał dostęp do Internetu. Ponieważ nie zamierzałem płacić nowej,
    > wyższej stawki za abonament, gdyż w umowie miałem podaną inną cenę, to
    > po interwencji, osoby, która lepiej się zna w kwestiach prawnych niż ja,
    > admin odblokował dostęp, zaznaczają, że za "chwile" przyjedzie aby
    > podpisać nowa umowę. Chwila ta trwała... 3 miesiące co świadczy o żadnym
    > szacunku do klienta i jego czasu. Ponieważ twardo stałem przy 35zł więc
    > jeszcze parę razy byłem odłączony. Jednak przyszedł ten dzień i
    > przyjechał, ale nic nie wskórał. Odjechał bez podpisania nowej umowy.
    > Aktualnie dalej płace 35zł ale za 80kb/s, a od paru dni jakość
    > połączenia nie przewyższa modemu telefonii stacjonarnej. Oscyluje w
    > granicach 15kb/s-50kb/s przy ok. 40% utracie pakietów. Na pytanie do
    > admina "Co to ma być za net" otrzymałem odpowiedź "taki za 35zł". O nic
    > więcej mi nie chodzi tylko o to aby jakoś połączenia była taka jak
    > jeszcze przed tygodniem, a strony ładowały się płynnie. Czy mogę liczyć
    > na pomoc Polskiego prawa?
    >

    Po pierwsze - operator nie ma obowiązku podpisywania umowy z kimkolwiek
    (jest jeden wyjątek - usługa powszechna).

    Po drugie - zmiana ceny nie wymaga zmiany umowy

    Po trzecie - złą jakość usług należy niezwłocznie reklamować, najlepiej
    pisemnie

    Więcej można powiedzieć dopiero po obejrzeniu stosownych kwitów - umowy,
    cennika, regulaminu itp.

    > Firma, z którą podpisałem umowę jest zarejestrowana jako świadcząca
    > usługi zupełnie odmienne niż dostęp do Internetu i w starej umowie jest
    > kto inny właścicielem natomiast w nowej kto inny.

    Pan Marcin M. z Goluchowic nie jest zarejestrowanym przedsiębiorcą
    telekomunikacyjnym, chyba że w stosownym wykazie występuje pod swoją firmą.

    M.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1