eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUporczywy administratorRe: Uporczywy administrator
  • Data: 2006-07-03 18:07:58
    Temat: Re: Uporczywy administrator
    Od: Grandalf <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Maciej Bebenek napisał(a):

    > Po pierwsze - operator nie ma obowiązku podpisywania umowy z kimkolwiek
    > (jest jeden wyjątek - usługa powszechna).

    To jego wola

    > Po drugie - zmiana ceny nie wymaga zmiany umowy

    Nawet jeśli w umowie cena jest wymieniona wyraźnie i nie ma żadnych
    wzmianek o możliwych zmianach w przyszłości?

    > Po trzecie - złą jakość usług należy niezwłocznie reklamować, najlepiej
    > pisemnie

    Oczywiście za pewnym potwierdzeniem, chociażby odbioru?

    > Więcej można powiedzieć dopiero po obejrzeniu stosownych kwitów - umowy,
    > cennika, regulaminu itp.

    Umowa: http://www.ukssiewierz.oz.pl/umowa.gif

    Regulamin, który dostałem w momencie podpisania umowy:
    http://www.ukssiewierz.oz.pl/regulamin.txt

    >> Firma, z którą podpisałem umowę jest zarejestrowana jako
    >> świadcząca usługi zupełnie odmienne niż dostęp do Internetu i w starej
    >> umowie jest kto inny właścicielem natomiast w nowej kto inny.
    >
    >
    > Pan Marcin M. z Goluchowic nie jest zarejestrowanym przedsiębiorcą
    > telekomunyikacjnym, chyba że w stosownym wykazie występuje pod swoją firmą.

    Z tego co wiem to firma 'Joker' jest na jego żone, ale nie jestem tego
    pewnien. Mimo wszystko jest to firma fotograficzna itp a nie
    telekomunikacyjna.


    --
    Zapraszam do odwiedzin:
    http://grandalf.blog.onet.pl/
    Może znajdziesz atrakcyjną ofertę:
    http://www.swistak.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1