eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUpadek szpitala a obowiązek świadczenia pracy i zaległe pensje ? › Re: Upadek szpitala a obowiązek świadczenia pracy i zaległe pensje ?
  • Data: 2008-05-21 20:31:15
    Temat: Re: Upadek szpitala a obowiązek świadczenia pracy i zaległe pensje ?
    Od: "Piotrek" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mikaichi" <m...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:g11v7r$9r4$1@news.onet.pl...

    > Istnieje do czasu rozwiazania umowy

    Czyl jesli 3 miesięczny okres wypowiedzenia to conajmniej 4 miesiące mają
    ludzie za darmola pracować ?
    Czy niezapłacenie pensji nie jest "rażącym naruszeniem" umowy o pracę i nie
    umożliwia rozwiązania jej ze skutkiem natychmiastowym ?

    > Jaka tam goraca, jak piszesz,z e 2 miesiace neizaplacone.

    Bo miesiąc było czarowania (np. "opóźnienie dla dobra szpitala a co za tym
    idzie i pracowników")
    Ale po terminie wypłaty w kolejnym miesiącu ludzie nadal nie maja za co do
    pracy jeździć a ponoszą przecież koszty swojej pracy (duża część pracowników
    szpitala pracuje poza miejscowością w której jest on zlokalizowany) i min.
    moja żona pyta się skąd ma brać kasę na nietanie dojazdy przecież (35km w
    jedną stronę).

    BTW: jak długo szpital może nie płacić bez konsekwencji ?

    Piotrek