  • Data: 2007-09-11 14:43:59
    Temat: Re: Umowa zlecenie a składki ZUS
    Od: "Sprzęt" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To masz niekompetentną księgową. Albo zlecenie, albo zatrudnienie.
    Mam kompetentną to ja błędnie opisałem mój post nie zatrudnienie a zlecenie!

    > I powinna wiedzieć, jak wygląda sprawa ze składkami.
    No niby powinno być odciągane zdrowotne tylko nie wiemy po co po raz trzeci.
    Raz z tytułu umowy o pracę drugi z tytułu działalności gospodarczej po co
    trzeci raz z tytułu umowy zlecenia.

    > http://www.twoja-firma.pl/wiadomosc/13372,zus-gdy-ob
    ok-zlecen-platnik-ma-stala-prace.html

    Przyznam że nie bardzo rozumiem ten artykuł