eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUmowa ustna z upc › Re: Umowa ustna z upc
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!news-out.readnews.com!transi
    t3.readnews.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.p
    l!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl
    .POSTED!not-for-mail
    Date: Thu, 21 Jun 2012 08:56:19 +0200
    From: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.1.24) Gecko/20100228
    Thunderbird/2.0.0.24 Mnenhy/0.7.6.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Umowa ustna z upc
    References: <jrssig$egm$1@inews.gazeta.pl>
    In-Reply-To: <jrssig$egm$1@inews.gazeta.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 29
    Message-ID: <4fe2c592$0$1294$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.17.174.162
    X-Trace: 1340261778 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1294 83.17.174.162:43637
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:705631
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2012-06-20 18:08, MIX-NET pisze:
    > Witam.
    > 18 czerwca przedluzalem umowe z upc. Obnizylem cene abonamentu o ok 40 zl
    > przy zwiekszonych uslugach (promocja). Poprosilem konsultanta o umowe na
    > pismie lub na maila co zamawialem, na ile i za ile. Na drugi dzien dostalem
    > maila jedynie z ogolnym regulaminem promocji.
    >
    > Dzwonilem tam dzisiaj i caly czas mi koles probowal kit wcisnac, ze umowa
    > ustna telefoniczna jest zobowiazujaca i oni maja taki punkt w regulaminie.
    > Powiedzial, ze moja prosba zostanie przekazana do konsultanta ktory mi
    > przedluzal uslugi i "ON MI TO SZERZEJ WYJASNI". Zaczalem naciskac i straszyc
    > rzecznikiem konsumenta, ale gosc byl nie ugiety. W koncu kazalem mu jasno
    > powiedziec czy taka umowe w formie pisemnej lub elektronicznej dostane, czy
    > tez nie i Pan stwierdzil ze NIE.
    >
    > Gdzie mam uderzyc dalej? Nie chce sie obudzic za jakis czas z reka w
    > nocniku. NIe mam nigdzie potwierdzenia co bralem, na ile i za ile. Oprocz
    > rozmowy telefonicznej nagrywanej, ktora dzisiaj jest a jutro jej nie bedzie.
    >
    > Tesciowi tez robilem przedluzenie i tez nie dostal umowy na maila, chociaz
    > wyraznie o to prosilem przy przedluzaniu. Czy tylko ja mam taki problem?
    >

    Najsensowniej zrezygnować z umowy i podpisac z kim innym.


    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1