  • Data: 2013-10-31 10:00:02
    Temat: Re: Umowa ustna - konsekwencje
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail s...@s...com.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Czyli jest element pierwszy - problem dowodowy.

    Nagranie rozmowy.
    Rozumiem, ze mówisz o udowodnieniu ze on to on?

    > No i tu lista uwag wymieniona w poście J.F. :)
    > ("klima jest? - jest", co z tego że nie działa)

    Czytałem. Wiadomo, ze wypytać trzeba bardzo dokładnie.
    Do tego oferta jest - dzwonie bo znajduje ofertę w necie na jakims allegro
    czy otomoto.

    > Formalnie można się domagać "doprowadzenia do stanu zgodnego
    > z umową", jak ktoś napisał.
    > Pytanie jakimi środkami - bo jak sprzedający oferuje, że zwróci
    > pieniądze, to zaczyna wychodzić że kupujący nie poniósł szkody :>

    Szkodą jest czas i koszt dojazdu i wynajęcie mechanika do oględzin.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Łatwiej poznać ludzkość niż pojedynczego człowieka"