eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUmowa ustna - konsekwencje › Re: Umowa ustna - konsekwencje
  • Data: 2013-10-30 15:19:44
    Temat: Re: Umowa ustna - konsekwencje
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Budzik" napisał w wiadomości
    >Czy mozna próbowac wyciągnąc od naciągaczy zwrot kosztów w sytuacji
    >kiedy w
    >ogłoszeniu jest A, telefonicznie sprzedawca potwierdza wszystko z
    >ogłoszenia po czym po dojezdzie okazuje sie, ze klima jest ale nie
    >działa,
    >silnik ok, ale leci olej itp itd.
    >Innymi słowy na ile taka rozmowa o stanie samochodu + umówienie sie
    >na
    >zakup niesie za sobia jakąkolwiek odpowiedzialność po stronie
    >oferenta?

    Zadnej, bo w sumie nie mieliscie zadnej umowy.
    Nie bylo umowy ze ma ci cos zaplacic jesli towar nie bedzie odpowiadal
    ofercie.

    Musialbys powiedziec "to ja kupuje i przyjade odebrac i zaplacic", a
    potem domagac sie doprowadzenia towaru do stanu zgodnego z oferta, lub
    rozwiazac zawarta umowe za porozumieniem stron ... przy czym wczesniej
    bys jeszcze musial dopytac szczegolowo o stan, bo inaczej - klima jest
    ? jest. Dziala ? Nie bylo mowy ze dziala, zreszta dziala, ale slabo,
    auto w koncu swoje lata ma.

    Bo zakladam ze zaden taki sprzedawca nie pojdzie na umowy wstepne
    gwarantujace ci zwrot kosztow.
    Pan przyjedzie, obejrzy, zdecyduje.

    J.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1