  • Data: 2013-10-30 19:50:32
    Temat: Re: Umowa ustna - konsekwencje
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    qwerty wrote:
    > Użytkownik "witek" napisał w wiadomości grup
    >
    > Jak skończy się leasing to chyba auto jest własnością banku.

    No a co bank ma robic z takimi samochodami?
    Wstawia jest z powrotem tam skąd je wziął, czyli do salonu.
    Przecież bank tego samochodu na oczy nie widział i nie chce widzieć.

    > Wolę kupić
    > co starszego klasy wyższej i tylko tankować, niż co chwila coś wymieniać
    > (akurat przebieg mnie nie odstrasza - wręcz przeciwnie).

    wiec gadaj z gosciem z salonu wlasnie
    moze trafisz na samochod nie tylko wyzszej klasy, ale i prawie nowka.
    Oczywiscie to nie bedzie kasa taka sama jak za dziesiecioletni samochod
    tej samej klasy. Ale tez nie ta kasa jak za nowy samochód.